får försöka börja igen...

nu har man inte skrivit här på ett tag har haft annat att göra ... men nu får man ta och börja igen ;)

i torsdags blev jag äntligen 18 och det känns as bra att inte vara liten längre ;) så i torsdags blev det bara att ta det lugnt, och fick även presenter av familjen och pojkvännen min (: av dem fick jag en laptop, laptop väska och trosor av alex fick jag uggs som jag velat ha as länge så var jätte nöjd med dem presenterna :D

igår fredags hade jag förfest hos mig och den blev as lyckad hade jätte kul och fick många roliga presenter ;) sedan blev det krogen för första gången blev höga c var väl hyfsat roligt får bli en annan krog nästa gång! det jag fick av mina goa vänner va en plunta och ett shot glas i rosa, en ask där en snopp hoppa fram den skrämde livet ur mig igår hehe, en ringklocka som man ringer på sex med eller hur jag ska förklara och så fick jag så jag kan frysa in is som liknar snoppar. fick även ett kort och en hatt.

idag blir det att ha släkt kalas för mig och det kommer allt bli kul och kommer få mer paket och det är ju alltid kul ;) tidigare idag har jag städat och fixat i mitt rum och om en stund blir det att fixa sig för vid fem kommer min släkt hit och firar mig! så nu kollar jag film med älskling men den är strax slut och då ska jag dra mig och hjälpa mamma med maten och sedan fixa mig.

ha det bra puss hej <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0