lite om vad som kommer hända framöver ;)

Resten av dagen kommer att bestå av mys med min underbara pojkvän :D som hela dagen ungefär bestått av bara kollat film och tagit det lugnt. men vi har även varit ute och busat med Alex storasysters hund ute i snön och även varit en sväng till affären för att köpa in saker för att kunna baka hemmagjord pizza, massa mums va det ;) Imorgon blir sista dagen hos älskling och sedan blir det hem :( eftersom skolan börjar på måndag men ska ändå bli kul att träffa alla igen :) det dåliga med att börja skolan igen är ju allt man ska göra fast nu har jag bara en vecka i skolan sen praktik och det ska bli skit kul :D och den håller på i 5 veckor sedan så är sportlovet direkt efter så slipper skolan i sex veckor värsta skönt, hatar att plugga haha ^^ har också fått en jätte bra praktik plats på Bamse där jag kommer att jobba med 1-3 åringar och dom är ju hur söta som helst :D nu ska jag gå och sätta mig vid Alex och kolla tv ha det bra puss hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0