nu va det ett tag sen

Nu har jag varit dålig på att skriva här så nu får det bli att berätta vad som gjorts under tiden jag inte suttit här :P I helgen så var man med alex men tyvärr blev båda dålig så blev en helg med mest film tittande, som plåstret på såret fick jag en jätte fin alla hjärtans dag present av min underbara alex :D
På måndagen börja min sisat vecka på praktiken :( Och efter det blev det kalas för min kusin som blev 12 år det var mysigt (: I tisdags var det praktik igen och då hade jag min sista aktivitet som var bamse gympa och det blev lyckat :D sedan var det hem och städa hos råtterna och typ greja i rummet. Onsdagen var också praktik sen blev det att möta carro för att kolla när hennes kompis tatuera sig och sen blev det sola och gymma :D Och nu var vi framme tills idag och idag har jag varit på praktiken sen blev det hem och sova lite för sov dåligt inatt ^^ och så har jag varit iväg en sväng med mamma och pappa och nu sitter jag vid datan och pratar med älsklingen :D

Imorgon är det sista dagen på praktiken kommer sakna det as mycket får bli många besök (: Så får bli alldeles strax att lägga sig och kolla film och sedan sova så ha det bra puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0