drömmar

I flera månader nu har jag drömt massa skit och vaknar varje gång av att jag skriker eller så väcker jag alex av det så väcker han mig så har inte sovit en hel natt på jätte länge -.- och det värsta är att jag drömmer att alex är dum mot mig som han verkligen inte är eftersom han är den underbaraste jag känner! hoppas jag slutar drömma sånt snart så man kan få sova ^^

Idag har man varit på praktiken och sen kom man hem och så gick jag och mamma ut på en promenad ner till stan där jag handla lite små saker och sedan blev det bussen hem och nu sitter man vid datan och grejar och pratar med alex på skype :D saknar honom massa :(( <3

Ha det bra puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0