äntligen sommar väder!

Nu har verkligen sommaren kommit igång å det är hur skönt som helst !

Eftersom jag varit ute i det fina vädret så har jag inte hunnit skriva så mycket så får bli lite nu ;)

Det senaste dagarna har jag ängnat åt att vara på strande och sola och bada :D
I måndags var jag, älskling, carro och robin på skara sommarland och det var skit kul! i tisdag var jg och älskling och bada med min familj och på kvällen åkte vi hem till han, så idag har vi badat och solat eftersom han bor precis vid sjön och det e as najs ;) sedan åkte vi på kalas till alex syster som fyllde år och nyss kom jag in från ett kvällsbad som var hur skönt som helst :D

Men nu ska jag krypa ner bredvid älskling
som kollar film så ha det bra puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0