hatar kylan!

Kan det inte bli vår eller sommar snart så man slipper denna kylan! Jag hatar verkligen kylan min hud spricker och jag får utslag och skit på grund av att det är så kallt ute... Blir nog att gå i ide för resten av vintern ^^
Förutom kylan idag så har det varit en bra dag på praktiken och alla små barnen har varit snälla kan det bli bättre och föresten så fick jag en sovande unge i mitt knä hur mysigt som helst! :D NÄr man har en sovande unge i knät så vill man själv ha barn och det ville jag tills jag och mamma kolla på förlosningsprogram på tven då ändra jag mig det såg ut att göra jätte ont och jag blev lite rädd :$ hehe :P
Men nu får det bli att hjälpa mamma städa hos mina små råttisar så dom får det rent och fint!

Saknar min älskling jätte mycket :(
Älskar dig Alexander Jakobsson! <3

Ha det bra puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0